Turning Black


IMG_1551

Nu sunt genul de “fata in negru”. Sunt mai degraba “roz + galben +verde”, stii tu, genul de fata pe care nu poti sa o ratezi cand trece pe langa tine, doar pentru ca te dor ochii de la atatea culori. Ok, glumesc. Desi imi place mult sa port culori vesele in combinatii tonice, trebuie sa reconosc ca e mai mult sub influenta soarelui de vara.

De indata ce vine toamna, imi intorc privirea catre eternul si fascinantul negru, in timp ce pasiunea mea pentru culori vii se refugiaza in combinatii de tipul “jeansi roz + camasa din denim bleu”,  “jeansi rosii + blazer negru”, sau blazerul meu preferat negru cu buline roz prafuit.

Latura mea creativa incearca mereu sa scape de atmosera mohorata de iarna si de toate fetele gri e care le intalnesc in calea mea, insa atunci cand imi intorc privirea catre culorile iernii, imi place s-o fac ca la carte… cartea mea, desigur 🙂

IMG_1442

IMG_1444 IMG_1439IMG_1388 IMG_1390 IMG_1405IMG_1417 IMG_1414IMG_1458IMG_1511 IMG_1495IMG_15321 IMG_15401IMG_1548IMG_1574

————————————————————-

Styling & Clothes: Milona Rac-Hristov

Photographs: Mihaela Gheata and Elena Cretu

Photo editing: Sorin Florea

Model: Geanina Careisa

————————————————————-

Toate pisele sunt handmade si unicat, si pot fi comandate la flowers.bazaar@yahoo.com

Tags: , , , , , ,

About Milona

The worls is our chance to create! Iar Flowers Bazaar este terenul meu de joaca. Handmade, designer, unicat si cu muuuult suflet.

Leave a comment